" But when along train of abuses and usurpations, pursing inviably the same object, evinces a design to reduce them under absolute despotism , it is their right, it is their duty to throw of such their goverment and provide new guards for their fucture security."

သခင္အုန္းျမင့္ နွင့္ အငိးစိန္ေထာင္ မွ ေန ့ရက္မ်ား

က်ေနာ္ အဘဦးအုန္းျမင့္ ကို စေတြ႕တာက အင္းစိန္ေထာင္ အမွတ္(၃)ေဆာင္ အခန္း(၃)ထဲမွာပါ။ က်ေနာ္က ဘာမွမသိေတာ့ အဘဦးအုန္းျမင့္ကို ဆံပင္ျဖဴျဖဴနွင့္ ပိန္ပိန္ပါးပါး အျမဲျပံဳးေနတဲ့ အဖိုးတေယာက္ကို သခင္အုန္းျမင့္ ဒါမွမဟုတ္ တိုးတက္ေရးအုန္းျမင့္ ဆိုတာသိရလို႔ အရမ္း၀မ္းသာ သြားသလို အရမ္းလည္း စိတ္မေကာင္း ျဖစ္သြားမိတယ။္ လြတ္လပ္ေရး ၾကိဳးပမ္းမႈတြင္ ပါ၀င္ခဲ့သူ ျဖစ္သည့္အျပင္ ရွစ္ေလးလံုး အေရးေတာ္ပံုနွင့္ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖဲြ႕ခ်ဳပ္ မွာ ထဲထဲ၀င္၀င္ ပါတ္သက္သူ အဘတေယာက္ကို ေထာင္ထဲမွာ ေတြ႕ရလို႔ပါ။ တကယ္ဆို နိုင္ငံေက်းဇူးရွင္ စာရင္း၀င္ျဖစ္တဲ့ အဘကို နိုင္ငံဂုဏ္ထူးေဆာင္အျဖစ္ အိမ္ဦးခန္းမွာတင္ထားရမွာကို စစ္အစိုးရ၏ဖခင္ၾကီး ဦးေန၀င္းရဲ႕ နိုင္ငံေရး အမုန္းအၫိႈးအေတးမ်ားကို န၀တ(ယခုနအဖ) စစ္အစိုးရေတြက ဆက္ျပီး အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနွင့္ အျပစ္ရွာျပီး ထိန္းသိမ္းတဲ့ အတြက္ အဘကို က်ေနာ္အင္းစိန္ေထာင္မွာေတြ႕ရတာပါ။ က်ေနာ္(၃)ေဆာင္ေရာက္တာ ၁၉၉၁ ဒီဇင္ဘာလမွာ ျဖစ္တယ္။ အဲသည့္အခ်ိန္မွာ (၃)ေဆာင္ရဲ႕ အေျခအေနက  နိုင္ငံေရးမႈမ်ားကို (၃)ေဆာင္ကေန ေထာင္ေျပာင္းလိုက္တဲ့ အတြက္ (က်ေနာ္သိသေလာက္  လူရွင္သခ်ဳိင္း ဝတၳဳကိုေရးတဲ့ ကိုေနလင္းတို႔ ေထာင္ေျပာင္းပါ သြားခါစအခ်ိန္ေပါ့) အေဆာင္မွာ နိုင္ငံေရးသမား အင္အားနည္း ေနတဲ့အခ်ိန္၊ အဲသည့္္(၃)ေဆာင္ကို ေထာင္မွဴးဦးသိန္းျမင့္က အုပ္ခ်ဳပ္ျပီး သူ႔လက္ရံုး တန္းစီး သရဲၾကီးလိုေခၚတဲ့ ေၾကးစားလူသတ္သမားက ေထာင္က်ေဆာင္ အမွတ္(၃)ေဆာင္တြင္ နိုင္ငံေရးသမားမ်ား ကို မင္းမူဖိနွိပ္ထားတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္သည္။ 


အဘမွာ အလြန္ေလးစားစရာ အခ်က္က သမိုင္းက သူကိုယ္တိုင္ၾကံဳေတြ႕ခဲ့တဲ့ အခ်က္အလတ္ေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ ျပန္ေျပာျပနိုင္တာရယ္ က်ေနာ္တို႔လို လူငယ္ေတြကို အဘက ေလးေလးစားစားနွင့္ လူရာသြင္း ဆက္ဆံတာရယ္ပါ။ အဘက သူလို႔ ေခတ္ၾကီးေတြကို ျဖတ္သန္းျပီး နိုင္ငံေရး တိုက္ပဲြေပါင္း မ်ားစြာကို ျဖတ္သန္းခဲ့သူ ျဖစ္ပါလွ်က္နွင့္ လူငယ္ေတြကို "ကို" တပ္ေခၚျပီး တတန္းထဲထား ဆက္ဆံသည္။ အင္းစိန္ ေထာင္က်ေဆာင္ အမွတ္(၃)ေဆာင္မွ လူငယ္မ်ား အတြက္ စာၾကည့္တိုက္ၾကီး တခုလို မကုန္ခန္းနိုင္ေသာ နိုင္ငံေရးဗဟုတုတနွင့္ အေတြ႔အၾကံဳမ်ားေသာ အဘသည္ က်ေနာ္တို႔ကို နိုင္ငံေရးတိုက္ပဲြမ်ားအေၾကာင္း ေျပာျပသည္။ ေန႔လည္အခ်ိန္ေတြမွာ အဘဦးအုန္းျမင့္က အေျခအေနၾကည့္ျပီး က်ေနာ္တို႔ထဲက မွတ္မိလြယ္ျပီး ေသေသခ်ာခ်ာ ျပန္ေျပာနိုင္ေသာ နွစ္ေယာက္ကို ေန႔လည္ပိုင္းမွာ သူကလမ္းေလွ်ာက္ေနရင္း နွင့္ လြတ္လပ္ေရးသမိုင္းထဲက က်ေနာ္တို႔ ေက်ာင္းစာမွာ မသင္ရေသာ သမိုင္းအလွည့္ေျပာင္း အခန္းေတြကို သူကိုယ္တိုင္ေျပာျပတယ္။ လမ္းေလွ်ာက္ျမန္တဲ့ အဘကို အမွီလိုက္ျပီး က်ေနာ္တို႔ထဲက အလွည့္က်တဲ့ နွစ္ေယာက္က နားေထာင္တယ္။ နဂါးေလး( ကို၀င္းသူရၾကြယ္ ) ဒါမွမဟုတ္ အလွည့္က်သူ တေယာက္ေယာက္ စၾကၤန္ထိပ္ေနထိုင္ျပီး ဖိနပ္တဖက္ကိုင္ကာ ယင္ေကာင္ ေျခာင္းေနသလို လုပ္တက္တယ္။ စည္းကမ္းထိန္းတို႔ ဒါမွမဟုတ္ အပ္(ေထာင္သတင္းေပး) တေယာက္ေယာက္ လာရင္ ဖိနပ္နွင့္ ဖုန္းကနဲရိုတ္ျပီး အသံေပးလိုက္ရင္ က်ေနာ္တို႔ စကားလဲြလိုက္ျပီ အဘေထာင္၀င္စာ အေၾကာင္း၊ အဘမိသားစုအေၾကာင္း ဒါမွမဟုတ္ ေရွာက္သီးသုတ္ကို ဘယ္လိုသုတ္စားလဲ ဆိုတာမ်ိဳးေတြ ေျပာင္းေျပာလိုက္ျပီ။ အဲဒီလူက က်ေနာ္တို႔ လမ္းေလွ်ာက္တဲ့နားက ေက်ာ္သြားရင္ ဆက္ေျပာရင္ ေျပာမေျပာရင္ က်ေနာ္တို႔ နွင့္အဘ လမ္းခဲြလိုက္တယ္။ ျပီးရင္ နားေထာင္ထားတဲ့ က်ေနာ္တို႔ နွစ္ေယာက္က အျခားလူငယ္ေတြကို ျပန္ဆက္ေျပာျပတယ္ ဒီနည္းနွင့္ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ နိုင္ငံေရးအသိေတြနွင့္ စိတ္ဓါတ္ေရးရာ တက္ၾကြေနေအာင္ အဘစြမ္းေဆာင္ပါတယ္။ အဘက တေန႕တေန႕ ေသာက္လိုက္ရတဲ့ ေဆးေတြ လက္တခုပ္ေလာက္ရွိတယ္ အဓိက အေၾကာေဆးလိုဟာမ်ိဳးနွင့္ ဗိုက္တာမင္ေတြ မ်ားတယ္။ အဘမွာက်ေနာ္ အရမး္သေဘာက်တာ အလြန္ေကာင္းေသာ မွတ္ဥာဏ္ပါ။ လြတ္လပ္ေရးအတြက္ စည္းရံုးေရးဆင္းတဲ့ ေဟာေျပာပဲြေတြ အေၾကာင္းကိုျပန္ေျပာျပနိုင္တယ္။ ကိုကိုးကၽြန္း မွာ ကိုယ့္အေခါင္း ကိုယ္ရုိတ္ျပီးေဘးမွာထားကာ တိုက္ပဲြ၀င္တဲ့ ကၽြန္းဖ်က္သိမ္းေရးတိုက္ပဲြအေၾကာင္း၊ ဦးနု၏ မီးဇာတဖက္ ေရမႈက္တဖက္ လုပ္ရပ္ျဖစ္ေသာ ဗုဒၶဂါယကေန ေဗာဓိပင္ပင့္လာတဲ့ သေဘာၤၾကီးေတြ အေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ေထာင္အေၾကာင္း၊ ေထာင္ဥပေဒအေၾကာင္း၊ ေထာင္တြင္းက ဖဆပလအစိုးရလက္ထက္ ေထာင္တြင္း ၀က္သားပုတ္ တိုက္ပဲြအေၾကာင္းစျဖင့္ အဘျပန္ေျပာျပခ်က္ေတြဟာ က်ေနာ္တို႔အတြက္ အေတြ႕အၾကံဳေတ၊ြ သံုးသပ္ခ်က္ေတြကို မကုန္နိုင္မခန္းနိုင္ေအာင္ ရလိုက္ပါတယ္။ အဘဦးအုန္းျမင့္ဆီက ရတဲ့ သင္ခန္းစာေတြနွင့္ က်ေနာ္တို႔လူငယ္ေတြ သံုးေဆာင္မွာ ေတာင္ယာ ကိုယ္ပိုင္ရေအာင္ တိုက္လိုက္နုိုင္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ဘက္က ဘာမွမေပးဆပ္လိုက္ရဘဲ ေရေလာင္းျခင္းကို ပညာျပလိုက္တာက တန္းစည္းသရဲၾကီးနွင့္ ေထာင္မွဴးသိန္းျမင့္ က်ေနာ္တို႕ နိုင္ငံေရးမႈေတြကို ကိုယ္ပိုင္ေတာင္ယာ လုပ္ခြင့္ေပးလိုက္ပါတယ္။ တန္းစည္းသရဲၾကီးကို  ၀င္းေမာင္ဂ်ပုေလးက ေပါက္တူးနွင့္ ခုတ္သတ္လိုက္ျပီးေနာက္ ေထာင္မွဴးသိန္းျမင့္ အေျပာင္းခံရတဲ့ အခ်ိန္ေနာက္မွာ က်ေနာ္တိုအေဆာင္က အျပစ္ဒဏ္အျဖင့္ သတ္မွတ္ခံပါတယ္ အသားပံုစံေတြလဲ ေသးသြားတယ္ ေရခ်ိဳးလဲခြက္ေရ ေလ်ာ့သြားတယ္။ အဲဒီအခါမွ အဘက "နိုင္ငံေရးသမားဆိုတာ ျပည္သူအတြက္ တိုက္ပဲြ၀င္ျပီး ေထာင္က်ရတာ ေထာင္က်လာေတာ့လဲ ေထာင္ထဲမွာ အျခားရာဇ၀တ္မႈေတြ မလုပ္နိုင္တဲ့ အက်ဥ္းေထာင္ အာဏာပိုင္နွင့္ အက်ဥ္းသားအၾကား တိုက္ပဲြ၀င္ရဲရမယ္ အမွန္တရားအတြက္ ရပ္တည္ရဲရမယ္" လို႔ေျပာဘူးပါတယ္။ ဒီေတာ့တိုက္ပဲြ၀င္ဖို႔ က်ေနာ္တို႔တေတြ တိုင္ပင္တဲ့အခါမွာ  ရင္းမယ့္လူတေယာက္ ထြက္ဖို႔ကို တိုင္ပင္တဲ့အခါမွာ ထိုအခ်ိန္က က်ေနာ္တို႔ အေဆာင္မွာ တက္ၾကြတဲ့ နိုင္ငံေရးသမား လူငယ္မ်ားျဖစ္တဲ့ ကိုမိုးျမင့္(မဆလဦးခ်စ္လိႈင္သား)၊ ကိုမင္းမင္းခန္႔(မြန္ၾကီး)၊  ကိုဗညား၊ ကိုစည္သူ၀င္း(သာေကတ)၊ ကို၀င္းသူရၾကြယ္(နဂါးေလး)၊ ကိုျမင့္ထြန္းေအာင္(ျပည္)၊ ကိုခင္ေအာင္(ျပည္) ေမ်ာက္ညိဳ(စမ္းေခ်ာင္း) ပဲေပါ(ေခၚ) ကိုမ်ိဳးထြန္း တို႔နွင့္ လူၾကီးေတြျဖစ္ေသာ ကိုသီဟ(ျပည္)၊ ကိုေအးၾကည္(ေျမာက္ဥကၠလာ)၊ ဦးေအာင္ေရႊ(အေရးေတာ္ပံုပါတီ) ၊ ကိုညီေမႊးတို႔ စနစ္တက်တိုင္ျပင္ျပီး တာ၀န္ခံတင္ျပမယ့္ လူကိုေရြးေတာ့ သူလုပ္မယ္ငါလုပ္မယ္ ျဖစ္ေနလို႔ မဲနႈိက္ရတဲ့အထိ က်ေနာ္တို႔တေတြတက္ၾကြတာ ကံေကာင္းစြာနွင့္ က်ေနာ္မဲေပါက္ပါတယ္။ ေထာင္ဥပေဒေတြကို အလြတ္ က်တ္မွတ္ျပီး ေထာင္ပိုင္ဦးအုန္းေဖ ထံကေနျပီး အသားပံုစံ စနစ္တက်ေပးဖို႕ က်ေနာ္အခ်က္အလက္နွင့္ တင္ျပလိုက္နိုင္တယ္။ ေထာင္မွဴးဦးလွ စိတ္ညစ္သြားရပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔အေဆာင္တခုလံုး အသားပံုစံ ျပည့္ျပည့္၀၀ရၾကပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ေထာင္ပိုင္ဦးအုန္းေဖနွင့္ သီးျခားေတြ႕ခြင့္ရေအာင္ေတာင္းျပီး ရမ္းကားမိုက္ရိုင္းတဲ့ အမွတ္(၄)ခန္း အခန္းလူၾကီးဂၽြန္ကို ေထာင္ဥပေဒနွင့္ စနစ္တက် တင္ျပလိုက္တဲ့အတြက္ ေထာင္ပိုင္ကိုယ္တိုင္ ျဖဳတ္ျပီးစစ္ေခြးတိုက္ထဲ ထည့္လိုက္ရပါတယ္။ အဘက အရမ္းကိုစနစ္တက် စကားေျပာနိုင္သလို္ အေတြ႕အၾကံဳကလည္းရင့္က်က္၊ မ်ိဳးခ်စ္စိတ္ကလည္း ျပင္းထန္ပါတယ္ က်ေနာ္တို႕လူငယ္ေတြ အဘကို အရမ္းတန္ဘိုးထားပါတယ္။ ေထာင္ဥပေဒဆိုတာ အင္မတန္မွ တရားမမွ်တဘူး ပိုဆိုးတာက နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားဆိုရင္ ေထာင္ပိုင္နွင့္ တင္ျပခြင့္ရတဲ့ ၾကာသပေတးေန႔ ေထာင္ပိုင္လွည့္လယ္ စစ္ေဆးတဲ့အခ်ိန္မွာ တင္ျပခြင့္ရဖို႔ကို အဆင့္ဆင့္ တင္ျပရပါတယ္ အဲဒီလိုအဆင့္ဆင့္ ေတြကို က်ေနာ္တို႔တင္ျပတဲ့အခါမွာ အဘဦးအုန္းျမင့္ေျပာတဲ့ ေထာင္တြင္းတိုက္ပဲြေတြက အေတြ႕ၾကံဳေတြက က်ေနာ္တို႔ကို အမွားအယြင္းမရွိေအာင္ ပံ့ပိုး သင္ၾကားေပးထားသလို ျဖစ္ေနသည့္ အတြက္ က်ေနာ္ တင္ျပခ်က္ေတြက ျပည္စံုျပီး ကိုယ့္ဖက္ကို အျပစ္ရွာမရေအာင္ကို ျဖစ္ေနေအာင္ကို အဘဦးအုန္းျမင့္၏ အေတြ႕အၾကံဳမ်ားက သင္ၾကားေပး ထားသလိုျဖစ္ေနတယ္။ အဘက အဲဒီအခ်ိန္က အသက္ (ရ၄) နွစ္ေက်ာ္ျပီေပါ့ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ကို တက္ၾကြေနေအာင္ ရန္သူလက္ထဲမွာ အက်ဥ္းက်ေနတာကို နိုင္ငံေရး သင္တန္းတခု ေရာက္ေနသလိုမ်ိဳး၊ တိုက္ပဲြကို တိုက္ရဲေအာင္၊ တိုက္ပဲြျမင္နိုင္ေအာင္ စနစ္တက်သင္ၾကားေပးနိုင္သည္။ အဘက အင္မတန္မွ အဖိုးမျဖတ္နိုင္တဲ့ နိုင္ငံေရးသမိုင္းေၾကာင္းေတြကို ကိုယ္တိုင္ ပါ၀င္ခဲ့တာေတြ ကိုလည္း မေန႕တေန႕ကို အျဖစ္ပ်က္ေတြလို က်ေနာ္တို႔ကို ေျပာျပနိုင္တယ္ ေဆြးေႏြးတယ္။။ က်ေနာ္တို႔သံုးေဆာင္မွ တက္ၾကြ(၁၆)ဦးကို အေဆာင္ေျပာင္းမယ္လို႔ သတင္းထြက္လာတဲ့ အခါမွာ အဘက က်ေနာ္ကို အျပင္ေရာက္လာရင္ လာေတြ႕ဖို႔ကို အေဆာင္ အေနာက္ဖက္ျခမ္း သရက္ပင္ၾကီးေအာက္မွာ နွစ္ေယာက္ထဲ ေျပာခဲ့ပါသည္။ ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ သတင္းရထားသလို အေဆာင္ေျပာင္းတာ မဟုတ္ဘဲ က်ေနာ္တို႕ကို စစ္ေခြးတိုက္ထဲထည့္ျပီး ရုိတ္နွက္တာျပီး တိုက္ပိတ္ထားျပီး ေနာက္ အေဆာင္ေတြ ခဲြပို႔လိုက္လို႕ က်ေနာ္က အမွတ္(၅)ေဆာင္ ေရာက္သြားျပီး အဘနွင့္ကဲြသြားေတာ့ပါတယ္။

၁၉၉၇ ေဖေဖၚ၀ါရီလမွာ က်ေနာ္ေထာင္က လြတ္တယ္ က်ေနာ္ကို အဘကေျပာထားတဲ့အတိုင္း တကယ္ကို ဆက္သြယ္လာတာ က်ေနာ္လိပ္စာကို ၁၉၉၂ ခုနွစ္ေထာင္ထဲမွာ ေရးၾကီးသုတ္ျပာ ေျပာရတာကို အဘမွတ္သားထားနိုင္တယ္ အဘလူလြတ္ျပီး က်ေနာ္ကို ဆက္သြယ္တယ္။ က်ေနာ္ၾကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ အခက္ခဲေတြကို အဘကက်ေနာ္မေျပာပဲ အကုန္နီးပါးသိတယ္။ က်ေနာ္ကို လမ္းေတြျပေပးတယ္ အေ၀းကေနပါ အဘက်ေနာ္ အနားမလာနိုင္ပါဘူး အဲဒီတခ်က္ကဘဲ အလြန္၀မ္းနည္းစရာပါ က်ေနာ္အျပင္ ထြက္လာတဲ့ အထိ အဘေျပာတဲ့ အခ်က္ေတြကို က်ေနာ္အသံုးခ်ရပါတယ္ အင္မတန္မွ ရင့္က်တ္တဲ့ နိုင္ငံေရးအေတြ႕ၾကံဳနွင့္ အေတြးေခၚေတြ အဘမွာရွိတယ္။က်ေနာ္အဘဦးအုန္းျမင့္ကို သခင္အုန္းျမင့္အျဖစ္ လြတ္လပ္ေရးၾကိဳးပမ္းကာလနွင့္ လြတ္လပ္ေရးျပီးကာလ တိုက္ပဲြေတြနွင့္ပံုမေဖၚပါဘူး က်ေနာ္သိခဲ့ျမင္ခဲ့တဲ့ အဘဦးအုန္းျမင့္ဘ၀နွင့္ ပံုေဖၚလိုက္ပါတယ္။ အဘရဲ႕ တာ၀န္ေက်ပြန္မႈေတြကို က်ေနာ္လဲ ေရးနိုင္မယ္မထင္ပါဘူး။

က်ေနာ္အဘနွင့္ ပတ္သက္ျပီးျပီး က်ေနာ္တို႔အင္အားစုေတြ အတြင္းမွာ မေကာင္းတဲ့အခ်က္ေလး တခုကို ျမင္မိပါတယ္။ အဘက ကြန္ျမဴနစ္စနစ္ အားေကာင္းတဲ့အခ်ိန္မွာ ေပါက္ဖြားလာတဲ့ နိုင္ငံေရးမိ်ဳးခ်စ္ တဦးျဖစ္တာေၾကာင့္  အဘကို စီ(ကြန္ျမဴနစ္)တေယာက္ အျဖစ္နွင့္ အဘကို အျပည့္အ၀ လုပ္ပိုင္ခြင့္ မေပးၾကပါဘူး ဒါေပမယ့္ သခင္အုန္းျမင့္က သမိုင္းေတာက္ေျပာင္ပါတယ္ ရန္သူကို တာ၀န္ေၾကပြန္စြာ ေသတဲ့အခ်ိန္ထိ တိုက္ပဲြ၀င္သြားတယ္ ဒူးမေထာက္ဘူး ရန္သူနွင့္မေပါင္းဘူး မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို လမ္းေတြဖြင့္ေပးသြားတယ္ ပခံုးထမ္းတင္ ေပးသြားတယ္။ အဘေကာင္းရာသုဂတိလားမွာပါ က်ေနာ္ဆုေတာင္းဖို႔မလိုပါဘူး ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အဘရဲ႕တိုင္းျပည္အေပၚမွာ တာ၀န္ေၾကပြန္မႈ အနစ္နာခံမႈ ျဖဴစင္မႈေတြက အဘကို ေကာင္းရာသုဂတိကို ေခၚေဆာင္သြားမွာပါ။

ရဲမင္းထြန္း
“ေအး ... ဟုတ္တယ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းပဲ။ ဟိုဘက္အစြန္က သခင္သန္းထြန္း။ သခင္သန္းထြန္း ေဘးက အဘိုးရဲ႕ပံုေပါ့” အဘဦးအုန္းျမင့္က လူငယ္အယ္ဒီတာ တဦးကို ေျပာျပီး ေပးခဲ့သည့္ ဓါတ္ပံုျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါသည္။ 
( မိုးမခမွ ကူးယူေဖၚျပသည္)


 
 တုိ ့ဗမာ အစည္းအရံုး၏ အလံ လႊမ္းၿခံဳထားသည့္ သခင္အုန္းျမင့္ ၏ စ်ာပနအခမ္းအနား (AP/Photo )

No comments:

Post a Comment

အခုလို လာေရာက္အားေပးၾကတာ အထူးပဲ ၀မ္းသာ ပီတိျဖစ္ရပါတယ္ဗ်ား ... ။ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။
ေက်ာ္ထက္၀င္း နည္းပညာ (ဘားအံ)
www.kyawhtetwin.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...