ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္မ်ဳိးမင္း(ရင္တြင္းျဖစ္) ႐ိုက္ကူးတဲ့ အၿငိိ တစ္ခ်က္ေၾကာင့္ အသက္ ပါႏုိင္တယ္ ဆိုတဲ့ ဗီဒီယို ဇာတ္ကားမွာ စိတၱဇ ျဖစ္ေနတဲ့ ေကာင္မေလး အျဖစ္ ေဖြးေဖြးက သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားပါတယ္။
အခ်စ္အတြက္ ဗီလိန္ဆန္တဲ့ ဇာတ္ေကာင္ စ႐ိုက္မ်ဳိး ေဖြးေဖြးက သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားတာပါ။
ဗီလိန္ ဇာတ္႐ုပ္မ်ဳိး ဘာေၾကာင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္တာလဲ။
အခုေနာက္ပိုင္းမွာ ခ်စ္စရာ ေကာင္းတာတို႔၊ လူခ်စ္မယ့္ ပံုစံေတြ သ႐ုပ္ေဆာင္တာ မ်ားတယ္ေလ။ ဟိုဗီလိန္ လုပ္တဲ့ သူက သ႐ုပ္ေဆာင္ အသစ္ထဲမွာ သိပ္မရွိဘူးေလ။ ဦးမ်ဳိးမင္းကလည္း လုပ္ၾကည့္လို႔ ေျပာတယ္။ ဦးမ်ဳိးမင္း ကလည္း သင္ေပးပါတယ္။ ေျပာရရင္ သမီးအတြက္ ခက္ခဲပါတယ္။
လက္ပံ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားမွာ ေဖြးေဖြး သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားတဲ့ ပံုစံက ပရိသတ္ေတြ အျမင္ ေစာင္းႏိုင္တဲ့ ပံုစံမ်ဳိး၊ အဲဒီေတာ့ အဲဒီလို ဂ်စ္ကန္ကန္ ပံုစံမ်ဳိး ထပ္ၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ ဦးမလား။
လက္ပံမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ ဇာတ္ေကာင္ စ႐ိုက္က ခဏ၊ ခဏ လုပ္လို႔ ေကာင္းတဲ့ ပံုစံမ်ဳိး မဟုတ္ဘူးေလ။ ဒီတစ္ကားတည္းနဲ႔တင္ လံုေလာက္သြားၿပီ။
လက္ပံ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားက ေဖြးေဖြးရဲ႕ပထမဆံုး ေခါင္းေဆာင္ ႐ုပ္ရွင္ကား၊ အခက္အခဲ ဘာေတြ ၾကံဳရေသးလဲ။
ေျပာရရင္ ဒီဇာတ္ကားကို ႐ိုက္ရင္း နားရေသးေတာ့ ျပန္႐ိုက္တဲ့ အခါ Mood သြင္းရတဲ့ အပိုင္း အခက္အခဲ ရွိတယ္။ ဇာတ္ကား ထြက္လာလို႔ ဘယ္ေနရာမွာ လိုသြားတယ္လို႔ မေျပာခံရရင္ ရွက္စရာ ေကာင္းတယ္လို႔ ကို၀ိုင္းက အျမဲေျပာတယ္။ အရမ္း ေၾကာက္သြားေတာ့ လက္ပံမွာ ပါတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ပံုစံ အတိုင္းပဲ ေနတယ္။ စကားလည္း မေျပာရဘူး။ အဲဒါကို တခ်ဳိ႕ေတြက အျမင္ ေစာင္းတာေတြ၊ ဘာေတြရွိတယ္။ ဆက္ဆံေရး မေကာင္းဘူးတို႔ ဘာတို႔ေပါ့။ ကား႐ိုက္ၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ နားလည္ ေပးပါလို႔ ေျပာရတယ္။ လက္ပံ ၿပီးသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ ေဖြးေဖြးပံုစံ ျပန္ျဖစ္သြားေတာ့ တျဖည္းျဖည္း နားလည္ ၾကပါတယ္။
႐ိုက္ကြင္းေပၚ ေရာက္ရင္ ဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္ေကာင္ပုံစံ၊ အျပင္ေရာက္ရင္ နဂိုပံုစံ ဆိုၿပီး ခြဲျခားေနလို႔ မရလုိ႔လား။
ခြဲျခားလို႔ေတာ့ ရပါတယ္။ ၀ါရင့္သြားတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ ဆုိရင္ေပါ့။ ေဖြးေဖြးတို႔က ကၽြမ္းလည္း မကၽြမ္းက်င္ဘူး ဆိုေတာ့ အရမ္း သိသာတယ္။ သ႐ုပ္ ေဆာင္ေနတဲ့ အခ်ိန္ Action နဲ႔ ၿပီးသြားတဲ့ အခ်ိန္ ကတ္ဆိုတဲ့ ၾကားထဲမွာ တစ္မ်ဳိး၊ အျပင္ ေရာက္လို႔ ဟီးဟီးဟားဟား လုပ္လိုက္ရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ အခါေပါ့ကို ေပါ့သြားတယ္။ ေဖြးေဖြးတို႔ က်ေတာ့ မကၽြမ္း က်င္ေတာ့ေလ။ အဲဒါေၾကာင့္ လက္ပံက Character ျဖစ္ဖို႔ အဲဒီ အတိုင္းပဲ ေနလိုက္ေတာ့တယ္။
ေဖြးေဖြး အေနနဲ႔ ဇာတ္ကားေတြ ႐ိုက္တဲ့အခါ ကိုယ္သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ ဇာတ္ကားက ဘယ္လို ပံုစံမ်ဳိး ျဖစ္ရမယ္။ ဘယ္လို ထင္က်န္မႈ ရွိရမယ္ ဆိုၿပီး ေရြး႐ိုက္တာ လား။
ေဖြးေဖြးက ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္အိမ္ခိုင္ခိုင္နဲ႔ ၾကည့္ရင္ ဇာတ္လမ္း တစ္၀က္ေလာက္မွာ ပိတ္မပစ္ခ်င္တဲ့ ကားမ်ဳိးကို ႐ိုက္ခ်င္တယ္။ ေဖြးေဖြးက ၀ါရင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္လည္း မဟုတ္ေသးဘူး။ ကၽြမ္းလည္း မကၽြမ္းက်င္ေသးတဲ့ အတြက္ သူမ်ားေတြထက္ ပိုၿပီး ဂ႐ုစိုက္ ရမယ္လုိ႔ ထင္တယ္။ အဲဒီအတြက္ ပရိသတ္က ေဖြးေဖြး ကားေတြ ၾကည့္မိရင္ ေကာင္းတယ္လို႔ မေျပာရင္ေတာင္မွ မေကာင္းဘူးလို႔ မေျပာေစခ်င္ဘူး။
ေဖြးေဖြးရဲ႕မ်က္ႏွာေၾကာက တင္းတယ္လို႔ ေျပာၾကတယ္။ အဲဒီလို ပံုစံမ်ဳိး ဇာတ္ကား ဘယ္ႏွကား ႐ိုက္ထားတာလဲ။
“တုတ္နဲ႔႐ိုက္လိုက္၊ ဓားနဲ႔ ထုိးလိုက္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ မ်ားေနၿပီ။ အဲဒါအခု ဟာသေတြ ပိုၿပီး ႐ိုက္ခ်င္ေနတယ္။ ေဖြးေဖြးကို ဒရာမာေတြမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ဖို႔ လာ ေခၚတာမ်ားတယ္။ မ်က္ႏွာေၾကာ တင္းတာက နဂိုက တည္းက မဟုတ္ဘူး။ ေျပာရရင္ မ်က္ႏွာနဲ႔ အလုပ္ လုပ္ရတဲ့ လူမို႔လို႔ ျဖစ္လိမ့္မယ္ ထင္တယ္။ ေျပာရရင္ လက္လုပ္ လက္စား အလုပ္ သမားေတြဆို တစ္ေနကုန္ အလုပ္ လုပ္ၿပီးရင္ ေျခပစ္လက္ပစ္ နားလုိက္တယ္။ ေဖြးေဖြးတို႔ က်ေတာ့ ရယ္လိုက္၊ ငိုလိုက္နဲ႔ တစ္ေနကုန္ လုပ္ထားေတာ့ ညေနက် ရင္ေမာသြားေရာ၊ မ်က္ႏွာက ဘာမွ မလႈပ္ေတာ့ဘူး။ အေၾကာ ေသသြားေရာ၊ နားတဲ့ အခ်ိန္မွာ မ်က္ႏွာကို အေၾကာ ေသထားတာ (ရယ္လ်က္)” လို႔ ေဖြးေဖြးက ေျဖေပးပါတယ္။
ေဖြးေဖြးက ေလာေလာဆယ္မွာ ဗီဒီယို ဇာတ္ကားေတြ ႐ိုက္ဖို႔ ရွိသလို ဒါ႐ိုက္တာ ၀ိုင္းနဲ႔ ဒီဗီဒီ တစ္ကား ႐ိုက္ဖို႔လည္း ရွိပါတယ္။ ေဖြးေဖြးက ဗီဒီယို ဇာတ္ကား ၇ ကားမွာ ေခါင္းေဆာင္ အေနနဲ႔ ပါ၀င္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားပါတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာ မီးပြား ႐ိုက္ကူးတဲ့ တစ္ခါက ဆိုတဲ့ ဗီဒီယို ဇာတ္ကားမွာေတာ့ ေအသင္ခ်ဳိေဆြနဲ႔ အၿပိဳင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားပါတယ္။
ဗီလိန္ ဇာတ္႐ုပ္မ်ဳိး ဘာေၾကာင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္တာလဲ။
အခုေနာက္ပိုင္းမွာ ခ်စ္စရာ ေကာင္းတာတို႔၊ လူခ်စ္မယ့္ ပံုစံေတြ သ႐ုပ္ေဆာင္တာ မ်ားတယ္ေလ။ ဟိုဗီလိန္ လုပ္တဲ့ သူက သ႐ုပ္ေဆာင္ အသစ္ထဲမွာ သိပ္မရွိဘူးေလ။ ဦးမ်ဳိးမင္းကလည္း လုပ္ၾကည့္လို႔ ေျပာတယ္။ ဦးမ်ဳိးမင္း ကလည္း သင္ေပးပါတယ္။ ေျပာရရင္ သမီးအတြက္ ခက္ခဲပါတယ္။
လက္ပံ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားမွာ ေဖြးေဖြး သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားတဲ့ ပံုစံက ပရိသတ္ေတြ အျမင္ ေစာင္းႏိုင္တဲ့ ပံုစံမ်ဳိး၊ အဲဒီေတာ့ အဲဒီလို ဂ်စ္ကန္ကန္ ပံုစံမ်ဳိး ထပ္ၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ ဦးမလား။
လက္ပံမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ ဇာတ္ေကာင္ စ႐ိုက္က ခဏ၊ ခဏ လုပ္လို႔ ေကာင္းတဲ့ ပံုစံမ်ဳိး မဟုတ္ဘူးေလ။ ဒီတစ္ကားတည္းနဲ႔တင္ လံုေလာက္သြားၿပီ။
လက္ပံ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားက ေဖြးေဖြးရဲ႕ပထမဆံုး ေခါင္းေဆာင္ ႐ုပ္ရွင္ကား၊ အခက္အခဲ ဘာေတြ ၾကံဳရေသးလဲ။
ေျပာရရင္ ဒီဇာတ္ကားကို ႐ိုက္ရင္း နားရေသးေတာ့ ျပန္႐ိုက္တဲ့ အခါ Mood သြင္းရတဲ့ အပိုင္း အခက္အခဲ ရွိတယ္။ ဇာတ္ကား ထြက္လာလို႔ ဘယ္ေနရာမွာ လိုသြားတယ္လို႔ မေျပာခံရရင္ ရွက္စရာ ေကာင္းတယ္လို႔ ကို၀ိုင္းက အျမဲေျပာတယ္။ အရမ္း ေၾကာက္သြားေတာ့ လက္ပံမွာ ပါတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ပံုစံ အတိုင္းပဲ ေနတယ္။ စကားလည္း မေျပာရဘူး။ အဲဒါကို တခ်ဳိ႕ေတြက အျမင္ ေစာင္းတာေတြ၊ ဘာေတြရွိတယ္။ ဆက္ဆံေရး မေကာင္းဘူးတို႔ ဘာတို႔ေပါ့။ ကား႐ိုက္ၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ နားလည္ ေပးပါလို႔ ေျပာရတယ္။ လက္ပံ ၿပီးသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ ေဖြးေဖြးပံုစံ ျပန္ျဖစ္သြားေတာ့ တျဖည္းျဖည္း နားလည္ ၾကပါတယ္။
႐ိုက္ကြင္းေပၚ ေရာက္ရင္ ဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္ေကာင္ပုံစံ၊ အျပင္ေရာက္ရင္ နဂိုပံုစံ ဆိုၿပီး ခြဲျခားေနလို႔ မရလုိ႔လား။
ခြဲျခားလို႔ေတာ့ ရပါတယ္။ ၀ါရင့္သြားတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ ဆုိရင္ေပါ့။ ေဖြးေဖြးတို႔က ကၽြမ္းလည္း မကၽြမ္းက်င္ဘူး ဆိုေတာ့ အရမ္း သိသာတယ္။ သ႐ုပ္ ေဆာင္ေနတဲ့ အခ်ိန္ Action နဲ႔ ၿပီးသြားတဲ့ အခ်ိန္ ကတ္ဆိုတဲ့ ၾကားထဲမွာ တစ္မ်ဳိး၊ အျပင္ ေရာက္လို႔ ဟီးဟီးဟားဟား လုပ္လိုက္ရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ အခါေပါ့ကို ေပါ့သြားတယ္။ ေဖြးေဖြးတို႔ က်ေတာ့ မကၽြမ္း က်င္ေတာ့ေလ။ အဲဒါေၾကာင့္ လက္ပံက Character ျဖစ္ဖို႔ အဲဒီ အတိုင္းပဲ ေနလိုက္ေတာ့တယ္။
ေဖြးေဖြး အေနနဲ႔ ဇာတ္ကားေတြ ႐ိုက္တဲ့အခါ ကိုယ္သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ ဇာတ္ကားက ဘယ္လို ပံုစံမ်ဳိး ျဖစ္ရမယ္။ ဘယ္လို ထင္က်န္မႈ ရွိရမယ္ ဆိုၿပီး ေရြး႐ိုက္တာ လား။
ေဖြးေဖြးက ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္အိမ္ခိုင္ခိုင္နဲ႔ ၾကည့္ရင္ ဇာတ္လမ္း တစ္၀က္ေလာက္မွာ ပိတ္မပစ္ခ်င္တဲ့ ကားမ်ဳိးကို ႐ိုက္ခ်င္တယ္။ ေဖြးေဖြးက ၀ါရင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္လည္း မဟုတ္ေသးဘူး။ ကၽြမ္းလည္း မကၽြမ္းက်င္ေသးတဲ့ အတြက္ သူမ်ားေတြထက္ ပိုၿပီး ဂ႐ုစိုက္ ရမယ္လုိ႔ ထင္တယ္။ အဲဒီအတြက္ ပရိသတ္က ေဖြးေဖြး ကားေတြ ၾကည့္မိရင္ ေကာင္းတယ္လို႔ မေျပာရင္ေတာင္မွ မေကာင္းဘူးလို႔ မေျပာေစခ်င္ဘူး။
ေဖြးေဖြးရဲ႕မ်က္ႏွာေၾကာက တင္းတယ္လို႔ ေျပာၾကတယ္။ အဲဒီလို ပံုစံမ်ဳိး ဇာတ္ကား ဘယ္ႏွကား ႐ိုက္ထားတာလဲ။
“တုတ္နဲ႔႐ိုက္လိုက္၊ ဓားနဲ႔ ထုိးလိုက္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ မ်ားေနၿပီ။ အဲဒါအခု ဟာသေတြ ပိုၿပီး ႐ိုက္ခ်င္ေနတယ္။ ေဖြးေဖြးကို ဒရာမာေတြမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ဖို႔ လာ ေခၚတာမ်ားတယ္။ မ်က္ႏွာေၾကာ တင္းတာက နဂိုက တည္းက မဟုတ္ဘူး။ ေျပာရရင္ မ်က္ႏွာနဲ႔ အလုပ္ လုပ္ရတဲ့ လူမို႔လို႔ ျဖစ္လိမ့္မယ္ ထင္တယ္။ ေျပာရရင္ လက္လုပ္ လက္စား အလုပ္ သမားေတြဆို တစ္ေနကုန္ အလုပ္ လုပ္ၿပီးရင္ ေျခပစ္လက္ပစ္ နားလုိက္တယ္။ ေဖြးေဖြးတို႔ က်ေတာ့ ရယ္လိုက္၊ ငိုလိုက္နဲ႔ တစ္ေနကုန္ လုပ္ထားေတာ့ ညေနက် ရင္ေမာသြားေရာ၊ မ်က္ႏွာက ဘာမွ မလႈပ္ေတာ့ဘူး။ အေၾကာ ေသသြားေရာ၊ နားတဲ့ အခ်ိန္မွာ မ်က္ႏွာကို အေၾကာ ေသထားတာ (ရယ္လ်က္)” လို႔ ေဖြးေဖြးက ေျဖေပးပါတယ္။
ေဖြးေဖြးက ေလာေလာဆယ္မွာ ဗီဒီယို ဇာတ္ကားေတြ ႐ိုက္ဖို႔ ရွိသလို ဒါ႐ိုက္တာ ၀ိုင္းနဲ႔ ဒီဗီဒီ တစ္ကား ႐ိုက္ဖို႔လည္း ရွိပါတယ္။ ေဖြးေဖြးက ဗီဒီယို ဇာတ္ကား ၇ ကားမွာ ေခါင္းေဆာင္ အေနနဲ႔ ပါ၀င္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားပါတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာ မီးပြား ႐ိုက္ကူးတဲ့ တစ္ခါက ဆိုတဲ့ ဗီဒီယို ဇာတ္ကားမွာေတာ့ ေအသင္ခ်ဳိေဆြနဲ႔ အၿပိဳင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထားပါတယ္။
ခင္ေလးျမင့္
(ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း၊ဇန္န၀ါရီလ ၂၀၁၁)
(ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း၊ဇန္န၀ါရီလ ၂၀၁၁)
No comments:
Post a Comment
အခုလို လာေရာက္အားေပးၾကတာ အထူးပဲ ၀မ္းသာ ပီတိျဖစ္ရပါတယ္ဗ်ား ... ။ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။
ေက်ာ္ထက္၀င္း နည္းပညာ (ဘားအံ)
www.kyawhtetwin.blogspot.com